Mos Craciun afectat de criza economica

La naiba, daca si Mos Craciun e afectat de criza, noi ce ne facem? (raspundeti in comentarii)

Uite ca a trecut un an de cand am conceput scenariul, aveam sperante foarte mici ca voi reusi sa finalizez filmul anul acesta dar cu ajutorul catorva persoane ne-am pus pe treaba si a iesit treaba chiar mai bine decat ne asteptam. Filmul a fost filmat o parte langa Facultatea de Drept si alta parte in pasaj la Universitate. In pasaj ne-am bucurat de ceva atentie, norocul nostru cu targul de homemade care se desfasura inauntru, cu ocazia asta nu ne-au vazut nici jandarmii si am scapat basma curata cu cerseala. Mosul a primit cativa banuti dar o parte i-am dat inapoi si cealalta parte i-am dat domnisoarei cu vioara din pasaj care canta, ghiciti ce? Exact melodia din filmul nostru (Ciprian Porumbescu-Balada). Ii multumim domnisoarei pentru ca ne-a inspirat si o rugam sa-si mai schimbe repertoriul, pentru ca dupa ce am petrecut aproape o jumatate de ora acolo, mai aveam un pic si ne lua plansul de la muzica ei. Noi ca noi, dar restul oamenilor prezenti la targ care au stat acolo toata ziua…dar tot ii multumesc ca m-a inspirat cu melodia care se potriveste de minune cu ce am facut noi in film.
Vreau sa le multumesc celor care au ajutat la conceperea acestui film si care au indurat viscolul si frigul de astazi ca sa putem termina filmul. Eu sunt satisfacut de ce a iesit, sper ca si voi.
Cast:
Regizor: Grim
Scenarist: Grim
Actori:
Mos Craciun-Andrei
Tipul care-si ia bataie: Nait
Tipul din dreapta care-l descopera pe Mos in tufis: Nait
Tipul din stanga: Grim
Fata care sta in poala Mosului: Ana Roman
Fata care-i aduce scrisoare: Flo

Daca v-a placut comment or DIE!

Explore posts in the same categories: Filme

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

7 comentarii pe “Mos Craciun afectat de criza economica”

  1. LaLOKA Says:

    Daca si Mosu’ cere bani pentru cadouri…..sa traim bine in continuare,nu?zic.
    Oricum,m-a amuzat foaarte tare filmuletul!
    Bravo!

  2. Insanity Says:

    cred ca e cel mai amuzant de pana acum
    imi pare bine ca ai reusit sa-l faci in sfarsit

  3. florishel Says:

    Si la mine cand vine moshu’?

  4. Disturbance Says:

    @X3SPRE10 exact sub post-ul asta era un post pe care scria casting…daca erai atent vedeai ca am scris acolo ceva.

  5. K Says:

    Sunt socat.
    Mos Craciun e rarait…


Lasă un comentariu